Skip to content
Renginiai kraunami

« Visi Renginiai

Asmeninis mokslininkų prekės ženklas ir komunikacija socialiniuose tinkluose: kaip tai pasitelkti savo tikslams?

23 rugsėjo 14:00 - 15:30
Free

VDU Vytauto Kavolio transdisciplininių tyrimų institutas kviečia mokslininkus (-es) į seminarą apie asmeninio mokslininkų prekės ženklo vystymą ir komunikaciją socialiniuose tinkluose.

 

  • Kalba – lietuvių k.
  • Data – rugsėjo 23 d. 14 val.
  • Seminaro trukmė – 90 min.
  • Formatas – nuotolinis seminaras su MS „Teams“.
  • Į seminarą registruokitės čia. Visi užsiregistravę dalyviai likus valandai iki mokymų gaus MS „Teams“ nuorodą į seminarą.
  • Lektorė: Dr. Dominyka Venciūtė.
  • Mokymai yra nemokami.

 

Aprašymas

Asmeninis prekės ženklas tampa vis svarbesne (asmeninės) rinkodaros priemone ir akademinėje aplinkoje. Nesvarbu, ar mokslininkas dirba universitete, tyrimų institute ar dalyvauja tarptautiniuose projektuose – strategiškai vystomas asmeninis prekės ženklas gali padėti siekti karjeros tikslų, sustiprinti profesionalų įvaizdį, palengvinti bendradarbiavimo paieškas ar prisidėti prie sėkmingo finansavimo pritraukimo.

 

Kiekvienas mokslininkas jau yra prekės ženklas – tik ne visi tai žino ar naudoja tikslingai. Nors socialiniuose tinkluose turinio kūrimas yra svarbus, asmeninio prekės ženklo vystymas prasideda nuo gilesnių klausimų: dėl kokių teminių krypčių noriu būti žinomas(-a)? Ką atstovauju? Kokia žinutė turėtų keliauti su mano vardu?

 

Mokymų metu lektorė papasakos, kaip vystyti asmeninio prekės ženklo strategiją, kuri taptų pamatu tolimesniems žingsniams karjeros ir mokslinių tikslų link. Mokymai bus pritaikyti mokslininkų kontekstui: analizuosime pozicionavimą bei komunikaciją akademinėje ir viešojoje erdvėje.

 

Mokymų uždaviniai:

  • Supažindinti su asmeninio prekės ženklo samprata ir jo svarba mokslininko karjeroje.
  • Padėti suformuoti pagrindus asmeninio prekės ženklo ir komunikacijos gairėms.
  • Pasidalinti patarimais, kaip efektyviau pristatyti mokslo rezultatus viešojoje erdvėje ir socialiniuose tinkluose.
  • Ugdyti gebėjimą komunikuoti mokslą patraukliai ir strategiškai.
  • Įkvėpti dalyvius veikti.

 

Kam skirta

Mokymai skirti mokslininkams, doktorantams, tyrėjams, mokslo komunikacijos specialistams ir visiems, kurie nori sąmoningai formuoti savo reputaciją ir įtaką akademinėje bei viešojoje erdvėje.

 

Apie lektorę

Dr. Dominyka Venciūtė – asmeninių prekių ženklų vystymo ir mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė, darbdavio rinkodaros agentūros „The Promise“ bendraįkūrėja, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto profesorė, Verslo vadybos ir rinkodaros bei Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programų direktorė. Dominyka yra viena žinomiausia Lietuvoje asmeninių prekių ženklų vystymo ir darbuotojų ambasadorystės eksperčių. Su rinkodara įvairiuose kontekstuose susidurianti daugiau nei 10 metų, šiandien ji konsultuoja rinkodaros ir komunikacijos klausimais bei padeda profesionalams vystyti asmeninius prekių ženklus, o įmonėms – kurti vadovų ir darbuotojų ambasadorystės programas ir darbdavio įvaizdžio strategijas. Asmeninių prekių ženklų galia Dominyka susidomėjo 2016-aisiais, rašydama disertaciją apie rinkodaros socialiniuose tinkluose įtaką naujų įmonių veiklos rezultatams. Šiandien jos tyrimai yra publikuojami prestižiniuose moksliniuose žurnaluose, tokiuose kaip Journal of Brand Management, Journal of Product and Brand Management, Journal of Retailing and Consumer Services ir kituose. 2025-aisiais Dominyka ISM Vadybos ir ekonomikos universitete buvo įvertinta kaip mokslo komunikacijos sklaidos lyderė. Rinkodaros, asmeninių prekių ženklų vystymo ir darbuotojų ambasadorystės temomis per pastaruosius kelis metus skaitė pranešimus daugiau nei šimto konferencijų bei atvirų ir uždarų renginių metu Europos šalyse ir JAV.

 

Seminarą moderuos V. Kavolio instituto projektinės veiklos vadovė dr. Gintarė Pocė.

 

Daugiau informacijos apie mokymus el. paštu vki@vdu.lt.

 

Šie mokymai yra viena iš projekto „Vytauto Kavolio transdisciplininių socialinių ir humanitarinių mokslų instituto MTEP veiklų stiprinimas (SOCMTEP)“ veiklų. Projektą finansuoja Lietuvos mokslo taryba ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, sutarties Nr. S-A-UEI-23-13 (2023-12-27). Finansavimo programa – „Universitetų ekscelencijos iniciatyva” (Nr. V-940).

 

Informacija

Data:
23 rugsėjo
Laikas:
14:00 - 15:30
Kaina:
Free
Renginys kategorija:

Vieta

MS Teams